110210

Jahopp då var snön tillbaka i vårat avlånga land. Detta kommer bli en härlig natt i natt or not. Men men.

Har nu äntligen fått mitt schema och är riktigt nöjd, synd bara att man är inne och jobbar på 4 av 6 helger men så är det. Var även och träffade chefen häromdagen med och fick en väldigt massa information så nu ska här planeras semester med snart.
Kan ni tänka er att jag äntligen får min efterlängtade semester nu. Som jag har längtat. Nu ska det bara gå ihop med henkas så blir allt toppen.

Har verklingen kommit igång med simningen nu med. Det är så skönt att äntligen ha kommit igång med träningen igen även fast det för tillfället bara är simning. Målet är ju att komma tillbaka till fotbollen så snart som möjligt med tyvärr är det ju min häl som bestämmer när det är dags för det. Och jag som har missar all försäsongsträning men det är inte mycket att göra åt. Blir nog tyvärr en till säsong utan så mycket fotbollsspel men men det är inte mycket man kan göra åt. Bättre att foten blir bra så man kan spela igen.

Idag är det en vilodag från simmandet, eller jag vet ej när jag ska hinna med det idag. Om jag har tur kanske jag hinner klämma in det innan jobbat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0