110302

Simning och ett easyline pass inbokad.
Träningskläder och träningsskor inhandlade så nu kör vi.

Imorrn väntas simning och sedan en halvdag på jobbet med utbilning i brand och dokumentation.
Spännande, men ser mest fram emot utbildningen om två veckor då Hot och Våld står på schemat.

Börjar sakta med säkert komma in i arbetet och mycket är väl tack vare de underbara arbetskamraterna jag fått.
Utan er hade de inte funkat alls.
På onsdag ska det på anställnignsintervjuv på ett jobb ute i krokek. Avståndet i säg gör inte mycket men den låga procentsatsen på 65,14% känns inte så rolig. Men ska ut och prata med chefen och se vad man kan göra åt saken. Man kanske kan lösa det och då tar jag det men det hänger på att det blir mera än 65%. Trivs så bra med det jag jobbar nu och hoppas att jag får en tjänst med samma procent eller mera. Har sökt varenda jobb som undersköterska inom norrköpings kommun så något napp kommer man väl att får men jag vet inte om jag vill ha alla men men..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0