110310

Box & kick var ju super roligt men guu vad jobbigt det var. Det kommer jag absolut att fortsätta med.
Jag vet ju en som inte kommer ta sig upp ur sängen imorrn

Ända nackdelen är att jag för tillfället börjar känna mig hängig. Näsan rinner men förhoppningsviss är det bara tillfälligt. Det ska inte komma och få förstöra träningen när jag äntligen har kommit igång nu.
Imorrn väntas vattenträning i Oasen.
En hel helg med vila och på måndag kör vi lite kondition med fotbollen.. Testa och belasta foten för fullt och se hur mycket det håller.. Nu har det ju varit bra ett tag och vi får hålla tummarna för det..
Tisdag kör vi tredje passet med zumba. Bara längtar tills man känenr sig någolunda säker med stegen så man kan gå på ett ordentligt pass.. Men jag säger bara att det är tur att det finns ett pass för nybörjarae för man är helt lost i början..

Och det bästa är att vi är några tjeje som kör nu så man blir ju mera motiverad att gå än vad man är när man är själv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0