110315

Då har förkylningen drabbat mig också. Ibland undrar jag vart allt snor bildas ifrån. Näsan är precis fnassig efter allt jag snytigt mig men tur är väl att det är på bättreingsvägar så jag kan fortsätta med träningen.
Hoppas snart att träningen börjar ge lite resultat så man blir ännu mera peppad att träna.

Veckan började med en utbildning i Hot och våld (personlig säkerhet), besök gärna hemsidan www.personligsakerhet.se . Måste säga att det var en väldigt intressant och lärorik utbildning. Man gick därifårn och kände att det för en gång skull gav något. Fick lära oss hur man unviker hot och våld dvs. förebygger men även om det nu skulle uppstå hur man kan ta sig loss från vissa "vanliga" grepp och ställen utan att skada brukaren och fortfarande behålla förtråendet man har byggt upp. Sen är kursen främst riktad till personal som arbetar på ställen där hot och våld kan förekomma men lite nytta kan man ha av det privat med.

Träningsveckan började lungt, Anna och jag simmade en lite sväng igår. Idag blev det upp tidigt för att simma en sväng med mina två andra träningskamrater. Känns skönt att ändå kunna träna även fast man inte är hundra. Ikväll väntar zumba, som jag längtar, och sedan har jag tre träningspass till inbokade denna vecka så nu hoppas jag verkligen att förkyningen ger med sig till imorrn men det känns som det.

Avslutar med att bjuda på en bild på mig själv från i lördags..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0