110316

Mådde piss hela natten på jobbet och började starkt fundera på om jag fått bihålsinflammation. Trodde verkligen att det inte skulle bli någon träning idag.
Men efter att ha tagit lite nässpray och lite sömn var förkyningen och känningarna borta.

Nu har man testat det mest på badhuset och känner att jag har hittat mina grejer men tur i oturen är det flera stycken saker som är roliga så det får väl bli lite variation och sen får vi väl se hur det ser ut med fotbollen när vi går ut och börjar träna ute på gräset så kanske jag får välja bort något. Men det är sen senare tidsfråga.

Idag stod det iallafall cykel & easyline på schemat. Aldrig testat det förut. Cykeln var nog inget vidare roligt men easylinen kändes som att det gav lite Nu tog jag ju inte i för fullt men det kommer det definitivt göra nästa gången.

För er som inte vet vad det är är det en form av cirkelträning/stationsträning med maskiner. Varannan gång kör man maskin och varannan gång kör man på en step men olika övningar. Ingen konditionsträning direkt men ordentlig styrketräning...

En bild på hur det kan se ut:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0