110322

Träningsveckan som varit:
Måndag - simning
Tisdag - Zumba
Onsdag - Cykel och easyline
Torsdag - simning + box & kick
Fredag - Vattenträning + simning
Lördag - Vila
Söndag - Vattenträning

Känner mig hurtig. Tyvärr har denna vecka inte börjat lika bra. Tanken var att jag igår skulle gå på ett pass men eftersom jag jobbade natten och hade personalmöte och skulle jobba igen kända jag när jag vaknade att jag inte skulle hinne eller orka så det blev att avboka sig tyvärr.. Tyvärr kommer träningen att få anpassas lite efter hur jag jobbar men mitt mål är att för tillfället komma iväg på tre pass i veckan.

Denna vecka står det lite roliga saker på schemat. Fredag blir det träfgårdsmässa och lördag & söndag blir det en form av träningsläger med fotbollen. Inte för att jag kommer att kunna köra så mycket fotboll men jag kommer iallafall vara närvarande =).

Idag är jag men jag tänker inte ställa om mig för att vara ledig en natt utan har sovit bort halva dagen så..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0