110503

Jag trodde inte mina ögon när jag skulle åka hem från jobbet..
Det snöade massviss i metropolen Hageby.

Lat som jag var tänkte jag att jag skulle byta spårvagn när jag åkte hem eftersom det var så kallt. Men jag kom bara en hållplats efter bytet mot min färd hem. EN olycka vid haga gjorde att jag fick stå och hacka tänder i cirka 20 minuter innan jag kunde hoppa på en spårvagn igen. Och inte nog med det så var det ju fel spårvagn så jag fick gå från haga he,. Jag är inte lat men på morgonen efter att ha jobbat i 10,5 timma är man som en zombie och inte orkar gå, glad om man orkar ha ögonen öppna hela vägen hem. Väl hemma som en isbit var det bara att bädda ner sig i sängen och sova.

Ikväll ska jag ha en "unna dig själv kväll". Vilket innebär att jag bara ska vara, pyssla om min fötter lite, äta gott och bara vara. Älsklingen ska iväg hela kvällen och jag har ju jobbat en del så nu är det dags att unna sig lite för att nästa vecka ta i med hårdhanskarna igen.

Har ju även fyllt år med.
FIck det jag önskade mig och är supernöjd men det bästa av allt är nog mitt fotbad. Fotmassage och bubbel och allmänt underbart för mina små fötter. Fick även en lady shave, presentkort, spel, böcker och självklart min servis jag samlar på. Bara längtar tills den är full så man kan använda den på riktigt.

När jag var tolv tyckte min pappa och farmor att jag skulle börja samla på någon servis och jag fick själv välja vad jag skulle ha för någon så jag valde denna:



Jag fick även välja bestick



Men besticken har jag fått fullt av så det är bara lite serveringsbestick som saknas.
Och jag är väldigt glad för att jag har börjat samla på dessa för det är en väldigt stor kostnad om man ska köpa en sådan själv. Nu vill jag bara ha glas som passar till det här med. Ska titta ut några och kanske köpa mig dom eller så fyller man ju år på nytt så får önska mig dem då.
Jag är lite orginel jag vet som samlar på sånt men det är roligt att ha..
När jag var lite avskydde jag ibland att då detta men idag är jag väldigt tacksam. Har sedan jag varit liten fått kaffeskedar och tårtgafflar av mamma och mormor men nu är det fullt och det är helt fantastiskt att ha detta.




Kommentarer
Lena

Hoppas nu dina fötter blir mjuka och fina ;)

//Mammis

2011-05-05 @ 09:44:39
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0