111007

Idag har det gått framåt. Nu ska taket och väggarna målas en gång till sen är det klart för att sätta upp tapeten men jag trodde ärligt att jag skulle hinna längre idag men färgen har ju sin torktid så det blev inget av det idag.
Men på söndag förhoppningsviss så... Sen ska bara golvet läggas och lister inhandlas sen tror jag att det börjar bli färdigt.

Tyvärr är det för tillfälligt väldigt dammigt i huset men det får vi stå ut med. Ska ta tag och fixa ordning det till nästa lördag då det är kalas här hemma.

Men nu blir det Pizza och fotboll men först ska jag se om sambon har lämnat kvar något vatten till mig i duschen så jag blir av med allt skit...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0