110913

Guu, vad dagarna går fort. Känns inte som om man hinner göra något speciellt i huset men lite går det framåt iallafall.

Lägenheten är nu färdig så det ska bara lämnas över nycklarna på torsdag så är det ur vägen.

OM jag ska vara ärlig känns det inte som om man har flyttat men det dröjer nog ett tag innan man känner att det är på riktigt. Kan iallafall säga att jag älskar mitt nya hus. Bara att kunna öppna dörren och gå ut i sin alldeles EGNA trädgård. Som jag har längtat efter den dagen. Underbaa fruktträd har jag med ;)

Här kommer lite bilder på huset utsida och trädgård.









Invändigt kommer vart efter när jag hittat sladden till kameran. Och när det har blivit lite bättre ordning.
Imorrn ska jag förhoppningsviss börja med att riva tapeterna i ett av rummen och då måste jag ju lägga ut en före bild så klart.

Imorrn kommer även en kille till och tittar på bergvärmen så förhoppningsviss kanske vi kommer igång med det snart. Det är helt sjukt av pengar man tjänar på det istället för att ha oljepannan.

Har precis avslutat städning av gillestugan och tvättstugan så nu förtjänar jag ett glas vin innan det är läggdags..


Kommentarer
Lena

Kolla in hos mig så har du något där.

Kramen mamma

2011-09-14 @ 20:54:43
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0