110929

EN nattarbetar borde inte få gå upp så här tidigt dvs 05:20... Känner mig som värsta zombin och inte var det lätt att somna heller. När jag vet att jag ska gå upp tidigt ligger jag bara och vider och vänder på mig i sängen känns det som och stör mig på vart ända ljud runt omkring mig. Jag har en sambo som inte gör ifrån sig ett ljud om nätterna bara hans andetag och en sådan sak kan störa mig när jag inte kan sova. Snacka om att knäpp men att inte kunda sova är det värsta jag vet. Idag iallafall går avfärden till Bodaborg med jobbet för planeringsdag. Det ska bli grymt spännande. Denna vecka har alla dagar något med jobbet att göra är det inte jobb så är det föreläsnign och är det inte det så är det utbildning. Från i söndags till nästa tisdag är det något med jobbet varje dag. Igår t.ex. var det föreläsning med Ola Polmé om bemötande. Hur bra som helst och man fick lite extra energi att gå tillbaka till jobbet och testa ´lite av dessa saker. Han jämförde jobbet som undersköterska som att jobba på CSI dvs att man hela tiden måste lösa fall och sedan får man resultat för det. Varje rum är en cell... Nae bäst att packa iordning...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0