120717

Satt och slö tittade på Ernst förut och fick värsta ideérna.
Nu ska dessa bara förankras hos sambon och hoppas han tycker likadant som jag.
Då kan han styra med grovjobbet i helgen och jag kan göra resten nästa vecka.
Projektet handlar om förrådet (på utsidan)
Dels vill jag ha ett plank för kompost högen och sedan vill jag måla förrådet och göra en rabatt längs med hela den sidan. En rabatt som vid planket kommer sitta någon storts klätterväxt och vid själva förrådsväggen vill jag nog bevara eller köpa några rosbuskar. Ett litet lagom projekt för lilla mig att göra när jag är ledig.
 
Men som sagt Henka ,åste ju också tycka det är bra.
 
Men först ska han allt få såga ner lite grenar på pilträdet som hänger ned. Det ser för jävligt rent ut sagt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0