Dag 3

Opps!
Råkade sova lite länge idag efter en jobbnatt.
Jaja blir att vara uppe två extra timmar ikväll om jag ska få i mig tre mål.
Var jätte hungrig när jag gick hem från jobbet. Men har nu sovit 6 timmar, intagit en shake och är nu inte längre hungrig. Gårdagens fruktansvärda huvudvärk är också borta för tillfället.
Jaa det rullar på med andra ord.
 
Men jag förstår inte hur mycket vätska det finns i denna kropp. Har under nattens 10 timmars pass sprungit i snitt en gång i halvtimmen på toaletten. Och lovar att jag har kissat flera liter inatt. Och saken blir ju inte bättre av att jag dricker 3 liter vatten heller.. Jaja det är bara att härda ut men förhoppningsviss har jag väl snart gjort av mig all överflödig vätska i kroppen och min kropp går in i ketos.
 
Idag åter går jag till vardagen igen efter alla helger.
 
Dagens träning får bli promenad ner till sporthallen med en lite omväg dvs en längre väg och en promenad hem från sporthallen.
Och måste ju vara hemma till 20:00 så jag kan se Farmen som börjar idag. Som jag har längtat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0