Semester

I år är första gången jag och sambon har haft semester tillsammans sedan vi blev ihop för över 10år sedan. Det är dock en vecka kvar men jag lova att detta var verkligen behövligt på alla punkter.
Både att komma ifrån jobbet, samla krafter, fundera, stärka och en massa annat.

Efter semestern står jag i ett vägval, ett vägval som är lätt att välja om inget annat kommer i vägen ändå har jag funderat fram och tillbaka, försökt hitta positiva och negativa saker och vägt dem mot varandra. Men vad jag än väljer så bär det något gott med sig.

Har verkligen haft en riktig bloggtorka och vet kanske inte riktigt om lusten infinnit sig igen men det är sådan som märks....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0