Ingen brist

Tror inte direkt att jag inte kommer att få några jobba.. nu ringer de hela dagarna tycker jag och någon idag.. fick två tider idag till den här veckan... så nu jobbar man 6 dagar denna vecka... inte helt fel se... Och bra lön fick jag den här månaden med... Ju vad jag ska njuta av livet nu...

Onsdag blir det stan med Ida och Jennifer eller snarare norrköping runt :=)
Fredag blir det IKEA med Ida.. JIPPIE!
Nästa tisdag blir det Ullared... Ohh vad jag längtar.. Då börjar julklappshandlingen alle redan... men man ska ju vara ute i god tid säger de som vet HAhah

Nahe om man skulle göra iordning sig lite för det är snart dags att hoppa upp på cykeln och cykla till jobbet..

Träningsvärk så det sjunger om det.. Hehe =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0