En seg dag..

Idag har det  varit en riktigt segar dag även fast jag har styrt hela dagen.. Vet egentligen inte riktigt vad jag har gjort direkt.. Gick upp klockan 7 för att tvätt, gick och la mig emellan gångerna sen klev jag upp när det var en timma kvar av tvättstugan typ.. Sen vet jag faktsikt inte riktigt vart tiden har tagit vägen, de senaste 3 timmarna vet jag men inte resten. Kollar lite på hockey men tröttnade när hv71 gjorde 2-0.. sitter nu här och ugglar. Var tvungen och smaka absolute raspberry som jag köpte i spaninen så dricker en liten rink här mitt i veckan.. haha. För mig finns det inte helger eftersom jag jobbar som jag gör. Tro inte att jag brukar göra det annars för det gör jag aldrig, mina vänner kallar mg för nykterrist... Så nu vet ni det...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0