090427

Idag är det exakt 21år sedan jag föddes. Det vill säga att det är min födelsedag idag. Måste säga att dagen har varit lugn.
HIPP HIPP HURRA FÖR LILLA MIG!!

Hämtade först henka och hans pappa på skavsta, körde henka till jobbet och hem hans pappa vilket innebar att jag spenderade hela förmiddagen i en bil. Sen bar det iväg till min gammelmormor för att hälsa på henne och tacka för presenten. Blev lite fika och det. Åkte hem och blev väldigt rastlös, kändes inte så kul att sitta hemma själv på sin födelsedag eftersom henka inte kommer hem förren på onsdag troligtviss. Så jag ringde till Henkas mamma och tog med mig lite fika så var där en stund, fick även ett dödsbesked vilket inte är roligt, ingen som står mig nära men henka står honom rätt nära.

Gårdagen bjöd på kalas här hemma, det serverades sommarmat, sill, skinka och potatis. Och självklart tårta med. Fick pengar till ett soffbord jag tänkt köpa, handdukar, ljuslykta, tesätt, mina tallrika och ett frukostset. Sen gick jag med mamma och mormor en sväng hem till mamma, kände att jag behövde röra på mig lite.

Lördagen bestämde jag mig för att åka ut till mormor och morfar på landet så köpte med mig lite god glass och sen var jag där en bra stund, dock brände jag mig rejält vilket inte varit så kul eftersom jag har varit tvungen att gå med långärmad och långbyxor nu när  det är så varmt. Sen åkte jag och henkas mamma iväg och kollade på fotboll i mogata sen köpte vi oss en varsin pizza och satte oss och prata lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0