091107

Jaha idag skulle man ha firat pappa men systeryster är sjuk.. Tur var väl det för jag är inte så himla pigg, har mått illa hela dagen och känner mig allmänt hängig, kanske är en eftersläng av feber i torsdags, vem vet..!! Jag ska iallafall bara at det lite lungt här hemma, orkar inte göra så mycket även fast jag skulle behöva men det är sånt man får ta när man känner sig bättre. Det blir tv:n hela dagen tror jag. Kanske tar mig ut en sväng sen om jag orkar.

Imorrn vankas det kalas hos henkas kusin. Få se hur det blir med det, kanske ska stanna hemma om jag fortfarande inte mår bra men det är sånt som märks imorgon. Tar en dag i taget.

Skulle verkligen behöva sova för det har jag inte gjort de senaste nätterna, fattar inte, brukar aldrig har svårt för att sova men fyra nätter i rad har jag knappt inte kunnat sova. Jaja..

Idag är jag visst på ett riktigt gnällhumör men tur att jag ska stanna hemma...


Kommentarer
S A R A

Kan du hjälpa mig med desssa mattetal:



- Hur mycket snabbare går det att köra en mil om man håller medelhastigheten 100km/h istället för 80km/h?



Hur ska jag räknar ut detta ?



2,4 - 1 2/3



15 / 1 4/5



24 x 2 1/9 x 1 1/4



Och sen: Avspelningen av en cd-skivca sker med laser med en hastighet av 1,3 m/s. En cd-skiva har diametern 12 cm. Hur många varv per minut snurrar skivan när avspelningen skerv vid skivans ytte kant?



2009-11-07 @ 17:23:12
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
S A R A

Kan du hjälpa mig med desssa mattetal:



- Hur mycket snabbare går det att köra en mil om man håller medelhastigheten 100km/h istället för 80km/h?



Hur ska jag räknar ut detta ?



2,4 - 1 2/3



15 / 1 4/5



24 x 2 1/9 x 1 1/4



Och sen: Avspelningen av en cd-skivca sker med laser med en hastighet av 1,3 m/s. En cd-skiva har diametern 12 cm. Hur många varv per minut snurrar skivan när avspelningen skerv vid skivans ytte kant?



2009-11-07 @ 17:23:16
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0