090901

Igår var första dagen på Universitetet. En helt okej start. Lite mycket information på en och samma gång och en hel hög med papper. Dagen blev lite lång mot vad man är van vid men det är bara att vänja sig. Dagen startade med ett gemensamt upprop för hela HU. Sen var det separat upprop för oss BMA:are. Träffa nya klassen och den verkar helt klart godkänd. Eftersom nollningen började på kvällen stannade jag ju kvar och fördrev tiden på stan.

Mys och grillning med Consensus (våra faddrar då vi ej har några). Vi lekte lite lekar, grillade korv och gjorde våra namnskyltar. Alla andra nollor på HU har ju det så nu har vi det med =)

Nae nu ska jag åka och tanka och hämta upp en klasskamrat för idag ska jag åka direkt till golfkursen eftersom vi slutar 16.45 så hinner jag inte till golfbanan till 17.00 därför tar jag bilen men sen kommer jag att åka Campusbussen..

Idag väntar rundvandring hela dagen lång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0