090906

Kul att det regnar en massa och jag som hade tänkt att gå till mamma för att vara duktig men nae det är bara så typiskt...

Var på stan med J förut och hittade kläder till finsittningen så nu är det gjort med.. Det blev en kjol jag har plus en blus jag hittade på gina..

Snart väntar kalas för lillebror som fyller 7 på tisdag..

Nu är badrummet helt färdig.. Guu vad skönt det är..

Imorrn börjar pluggandet på allvar vi ska börja våra första kurs och ha våran första föreläsning och basgrupp. Som tur vad hamnade jag i ´Norrköping med M. skönt det och roligt att ha någon i gruppen man känner med.. Men kl 07:00 bär det av med Camousbussen till Linköping för introduktion och föreläsning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0