090909

JAG HAR PANIK!!!

Och då menar jag verkligen panik, förstår inte varför hälsa ska bygga på en massa teorier. Kan man bara inte säga att det här är hälsa punkt slut, men nae så är det inte. Alla teoretiker har sin definition, det är Pörn, Broose, Nordenfeldt och en massa andra teoretiker. Jag har suttit med det sedan jag kom hem men jag blir inte klokare iallafall. Men det får bli som det bli. Tror jag kan WHO:s definition nu iallafall och det är ju något positivt.

Idag fixade jag och Irma det eftertraktade LIU-kortet, stog i kö en timma innan vi fick det. Sen blev det järnet till bussen. En SG-nolla kom springades som tyckte att jag skulle hänga på och det gjorde jag. Vi hann med bussen och det var skönt för jag hade inte orkat väntat en hel timma på nästa buss.

Börjar känna mig sjuk men vet inte vad det ska bli av det för det vill inte riktigt bryta ut ordentligt. Känner mig hängig och orkeslös och skulle kunna sova bort hela dagarna om det vårre så men det kan man ju inte direkt när man har skolan att tänka på. Kände förut på föreläsningen ur seg jag blev.

Såg andra halvlek av Sverige-malta förut och den segern att långt inne måste jag säga, kan ju inte säga att dom var så överlägsna som man har spekulerat i innan.

Nae nu måste jag läsa det där om hälsa igen och se om jag blir något klokare innan jag lägger mig.

Imorrn ska jag klippa mig innan basgruppen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0