100206

Hemma efter en veckas skidsemester. Men inte kan man vara hemma och bara ta det lungt för ikväll ska vi till Sörping och käka på Sportsbar med en massa andra personer. Får se hur det blir. Hoppas iallafall på god mat.

Men som sagt lite vila vårre inte helt fel men det får vänta till en annan dag för imorgon ska jag följa min lagkamrater när de spelar fotboll, NT-cupen och heja på dem eftersom jag inte har varit med då jag har varit i fjällen menska allt hålla tummarna hur tidigt de än spelar. Väntar bara med spänning när deras första match är men de är lite sega på att lägga ut dem på NT-cupens hemsida. Kanske går fortare att skicka ett sms till tränaren.

Bilder från fjällen kommer så småningom då de är på fel dator =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0