100212

Vad har vi egentligen internet till. Har suttit och sökt information om genexpression men inte hittat det jag är ute efter. Hur svårt kan det vara att förklara en sak vad det betyder och sedan ge det ett sammanhang? Eller är det kanske jag som inte är med på noterna.

idag kan jag trösta mig med att jag har minnet på min sida iallafall än så länge.

Drog värdens reva på armen av misstag med nålen jag skulle sätta fast mina märken med. Så klantig man kan vara.

I helgen ska jag sätta mig och pilla mid mitt namn på overallen. Har köpt tyg och klippt ut bokstäver nu ska dem bara på också. Någon som har ett bra tips om hur man får fast dem på ett byxben som går smidigt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0