100105

Bara 10 dagar kvar till tenta.. USch säger jag bara. Känts som om jag har suttit och pluggat hela dagen fast jag inte har det. Men känner att det är dags att lägga ihop böckerna för idag.

Idag har man även hunnit med en promenad med Jennifer, måste säga att det var riktigt kallt ute. termometerna visade -16 grader när jag gick ut så det blev att ta på sig termobyxor och tjockjackan. Men konstaterade efter en stund att jag hade alldeles för mycket under jackan. Blev väldigt varm.

Annars har dagarna flyttit på som vanligt måste jag säga, det är inte mycket mera än plugg just nu känns det som. Sjukt mycket man ska kunna, känns som om jag bara kommit en liten bit på vägen. Tyvärr lär det bli att spendera hel helgen med men men så är det.

Igår var det ett långpass fotboll, kändes som om det inte gick något vidare. Men man måste ju ha sådana dagar ibland med. Fick reda på att vi ska utöka träningarna vilket jag tycker är mycket bra men tycker inte om det där med ute träningarna när det är så kallt, kommer bli att jag inte kan vara med så mycket. Går väl an med någon minusgrad men när det börjar bli kallare än 5 är det svårt med astman. Kände av det bara jag gick i kylan idag. Men men sånt som märks.

Imorrn är iallafall henka ledig och då tänkte jag väl att jag inte skulle plugga så mycket. Se om vi kan hitta på något roligt eller om vi bara är hemma och tar det lungt, kanske slänger ut julgranen.

Nu är det tv dags för hela slanten..

Tydligen fullt polispådrag på stockholmsvägen då Hells Angels har fest ikväll, tur att man inte ska ut.  


Kommentarer
Lena

Plugga på. Jobbigt nu men när du är klar så har du glömt allt jobbiga med att plugga.

//Mammis

2010-01-05 @ 20:22:26
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0