100128

Trodde att halsonten började ge med sig men icke sa nicke så jag fick en tid till läkaren idag, fick ta en massa prover, både svalg och flera blodprover. Och så jag misstänkte visade det en rejäl bakterieinfektion inte halsfluss men ändå. Fick antibiotika och hostmedicin. Frågade om det var okej att åka skidor och han sa, visst men bara du har något för halsen och att när det blir jobbigt att du går in. Och självklart kommer jag lyssna på det.

Visst är det kul att läsa om bakterier men inte lika kul att ha dem.

På köpet sa läkaren att jag inte får prata så mycket och framför allt inte höjt. Hur ska det gå? jaja.
Hemma från skolan idag.
Imorrn blir det endast att åka på basgruppen då jag skulle ta det lungt de två första dagarna nu eftersom febern förhoppningsviss försvann i natt.



Kommentarer
Din Mormor

Krya på dig och fortsatt lycka till i skolan.

2010-01-28 @ 15:19:45
Becka

Tack mormor!

2010-01-29 @ 20:16:02
URL: http://smopare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0