101023

Vart försvann den lilla ork jag hade???

Vet inte riktgt vad det är med mig men känns som om jag håller på och bli sjuk. Det sitter något troligtviss en förkylning som inte riktigt vill bryta ut. Det var länge sedan jag kände av min astma så här. Nu pratar vi inte om min ansträgningsastma utan en annan form av astma som kommer i samband med att jag blir sjuk. Började redan känna av den i torsdags då det tog tvärstopp.
Vi får väl se vad som väntar.

Nu ska jag vara positiv. Jag känner att det börjar hända saker med kroppen nu så självklart var jag tvungen att ställa mig på vågen (mamma jag var tvungen haha =)) och visst var det som jag trodde. Sammanlagt -3 kg. Nu känner man sig ännu mera peppad till att gå ned. Snart börjar jag närma mig först steget på viktnedgången och är glad att man får hjälp på traven med de två fys träningarna som är inlagda i fotbollsschemat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0