100916

Grymt rastlaös och inte finns det mycket att göra.. regnar gör det med.
Tränade för första gången på ett par veckor och det var riktigt skönt måste jag säga.. Nu gäller det bara att hålla igång med och få se till att inte jobba så mycket när det är träningar.

För er som såg uppdrag granskning från Piteå där man låste in dementa människor och lämna den obevakad nattetid.. NI vet nog hur irriterad jag blev att se det. Så får man bara inte göra. Männsikovärde, vet ni vad det är politiker??
Om jag skulle lämna min dementa avdelning på jobbet obemanad om nätterna så skulle det bli många frakturen och många kommer göra sig riktigt illa. Det funkar inte. Idag är vi extra personal då det inte är hållbart och i Piteå är man inte en ända på natten. Helt sjukt...

Ledig nu till imorrn efter att ha jobbat 5 nätter i sträck...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0