111230

Näst sista dagen på året.

Denna dag har vi fått en hel del gjort.
- Varit på återvinningen och lämnat en massa skräp
- Hjärtat har hjälp sin morfar på taket
- Börjat måla i gillestugan
- Tvättat undan lite kläder
- Röjt lite här hemma så det kan se ut som ett hem igen kanske
- Det ska renbäddas i sängarna...
Och om jag har riktigt tur kanske jag orkar ta en dans med snabeldraken fast det är inte så säkert..

Igår kom mina saker som jag beställde från kicks.
- Dag creme
- Natt creme
- Ögon creme
- Fotkit
- Bodylotion med underbara dofter...

Ibland är det bra att ha semester

2 dagar kvar av mitt vanliga liv.
2/1 DRAR JAG igång en lång resa mot ett sundare liv. (eler vad man nu ska kalla det)

OBS! Detta är inte ett nyårslöfte utan jag har bestämt mig för ett tag sedan men det har varit så mycket kalas och allt men sedan finns det inget att skylla på så då tycker jag det är perfekt att starta..

Kommer att skriva en blogg här brevid om min resa...

www.smopargrisen.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0