120713

Då går semestern mot sitt slut och lite har det hunnits med trots att det har regnat.
 
Först stod den omtalade studentfesten.
 
En tur till Stockholm med lite shopping och en båttur
 
Och så avslutade jag semestern med en tripp till Trosa- Stendörren -Nyköping
 
 
Men det har även hunnits med Shopping i ullared
 
 
 
Och ätit en massa sådana
 
Och så självklart har jag slappat i trädgården.
Så på måndag återgår jag till vardagen igen och det är ett helt åt till nästa semester man jag kan trösta mig med att jag är ledig två veckor av de fyra kommande så ;) Det gäller att planera sin semester rätt så man får lite extra ledigt med så få semesterdagar som möjligt. Ingick inte direkt när jag sökte semester utan kom underfund med det efteråt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0