Bortglömd?

Nae men har inte haft något att skriva!

Livet har vArit pest och pina ett tag nu och känslorna går som i en bergodalbana.

Det händer lite för mycket nu och känner att jag behöver ha lite medgång. 

Många sömnlösa nätter har det blivit då funderingarna har tagit över. Det går inte och tänka på annat.
Jag har i vanliga fall aldrig problem med att sova så detta gör mig galen. Och lyckas jag väl somna så vaknar jag efter ett tag att jag drömmer om allt och vaknar för det. 

Många tårar har fälts i min ensamhet.

Och tack till de stackare som har fått lyssna på mig. 

Har svårt att fokusera på saker och ting och huvudet är så tomt och tungt att det känns som jag är bakis hela dagarna trots att jag inte druckit en droppe. 

Små saker blir stor! Varenda negativ sak som händer trots att det bara är en skitgrej slår till hårt. 

Nu vill jag ha lite medgång tack och vill få tillbaka mitt gamla jag. Även fast jag tror det kommer ta ett tag 

Ge mig styrka snälla någon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0