Bullbak

Igår jobbade man.. Kanske inte så roligt med tanke på att  det var struligt med personal.. Men men det gick.. Började känna mig seg på jobbet tänkte inte mer på det...
När jag kom hem var jag så trött att jag var tvungen att lägga mig ett tag..
Vaknade och frös och hade ont i hela kroppen.. Tog tempen 38,6 vilket innebar feber..
men det varade bara under kvällen och natten för nu är det borta...
Var lite seg i morse men har kommit igång nu,.. Hoppas inte febern kommer tillbaka =(

Nu har jag satt igång med att baka bullar tills imorgon...
Då vi ska fira älsklingen eller en av gångerna...
Så det blir att baka... ske se om jag slänger ihop en sockerkaka med eller om man gör det imorrn men måste iväg och handla kakao imorrn.. tog sista till den glutenfria sockerkakan jag slängde ihop medan bullarna bakar..

Heja Sverige.. 2-0 i halvtid....
Kom igen nu sista halvlek med..

Nae bäst och börja baka ut bullarna nu innan de jäser över..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0