Den nya veckan har börjat...

Jaha då har man påbörjat en ny vecka..

Gårdagen började med att de ringde från jobbet 6,55 och frågade om jag kunde jobba delad tur tackade ja till den första delen.. kl 7,15 inbefann jag mig på jobbet..
Sen bar det iväg hem för att fira älsklingen... mamma och co kom resten kommer på söndag..
Riktigt trevligt.. Kvällen slutade med att jag, älsklingen och systeryster spelade tv-spel.. år och dar sen man gjorde det...

idag började likadant om igår med att de ringde från jobbet fast den här gången från lindö och frågade om jag kunde jobba... ringde 7,20 och jag inbefann mig på jobbet 8,15 starkt gjort för att ha åkt buss runt hela stan för att komma dit..
Sen när jag kom hem tog jag mig en titt på en film, riktigt bra var den synd bara att jag inte kommer ihåg vad den heter..

Idag är det också älsklingen födelsedag.. Grattis älskling på 22-årsdagen
Fick lite smått och gott av mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0