Nu är snart en del klar

Har styrt en del hemma nu på förmiddagen, är nästan klar med mitt lilla arbetsrum fattas en kontorsstol, en hylla och lite små plock, Sen är det färdigt. Känner mig riktigt nöjd med det.

Så ska man åka och jobba snart då. 12-20 skönt och slippa gå till 21.15 kommer man hem lite skapligt med så kan man styra lite här hemma med. har ju lite att göra som sagt. sen hinner man slänga ihop en matlåda med eftersom man går på dag i morgonbitti. Börjar känna att det är femte dagen i rad jag ska jobba nu. Bara fyra dagar kvar sen är men ledig en dag :) sen är det dags att jobba igen.

Nu måste jag kolla till min potatis och hoppas på att den är färdig så man får någon matlåda till jobbet. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0