Projekt..

Då har man en massa projekt för sig här hemma som är halvklra...
Kan börja med min klädammare som jag håller på och inreder till ett litet kontor så man slipper ha datorn i vardagsrummet. Röda väggar en en massa smått och gott. Sen har vi vardagsrummet där vi har köpt en bokhylla på ikea, alla delar är inte på plats med stommarna är det iallafall, resten jag skulle ha var slut så ska dit på söndag. Sen kommer våran nya soffa om två veckor så det blir att köpa ett nytt soffbord. Och sen har jag bestämt mig för att jag ska måla om i köket, har köpt dekorationer jag ska ha sen blir det ett nytt köksbord.

Det tråkigaste av allt är att det är hål i golvet i badrummet vilket innebär att vi inte kan dusche *SnyfT* så det blir ett prioritet 1 på det eftersom det finns risk för mögel och fuktskador. Vi ska ju renovera om det men det hade vi inte riktigt tänkt göra nu. Så vi får se hur det blir..

Jennifer och jag tog oss sen promenix förut, riktigt skönt i det fina vädret.

Ska lägga mig har så himla ont i huvudet och så behöver jag sova eftersom jag har börjat tidigt 4 dagar i rad.

NATTINATTI


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0