090416

Idag är det matteprov som gäller. Ska vara där kl 12,15 så önska mig lycka till =)...

Annars ska jag tvätta lite fönster idag tänkte jag för det behövs verkligen och sen blir det fotbollsträning för fulla rullar. Hoppas att det blir en lite mera intensivare träning idag mot i tisdags, för det kändes som att det inte gav så mycket om jag ska vara riktigt ärlig. Idag lär det vara mycket folk med eftersom det är match på tisdag då nästa träning skulle ha varit egentligen.

Dagens meny:
Carl Johansoppa och pannkakor


Tror jag ska fixa lite hemma med, börjar bli lite dammigt igen, syns ju så väl när solen är framme tyvärr. Så det är bara att ta fram dammvippan och köra ett varv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0