090220

Idag blir det en lugn dag. vaknade vid 09,00 och gick upp och gjorde iordning mig litegranna. Har tvättstugan idag så ska ägna den största tiden åt den idag. Annars blir det lungt, ska ut och gå en sväng sen när nästa maskin tvätt är färdig, behöver verkligen det och nu när solen skinner så fint med, kanske skulle ta med mig kameran och gå i Hallbergaskogen en sväng kanske, vi får se hur det blir med det, annars blir det min vanliga sväng.

Ska jobba inatt så det blir att sova sen ikväll innan det är dags. Måste ju vara utvilad, måste även handla lite tills natten med eller brukar ha med mig en yoghurt eller något liknade efetrsom man helst inte ska äta så mycket men något måste man ha i magen på 10 timmar.

Ska även se till att läsa i min bok jag har börjat på. Den är faktiskt riktigt bra när man har kommit en bit, fast det var lite små seg i början. Håkan Nesser - Människa utan hund. Måste bli färdig med den snart för bokrean börjar ju nästa vecka och då tänkte jag köpa mig några härliga deckare som jag kan läsa.

Dagen meny:
Stekt fisk, potatis och kall sås

Tog lite bilder igår med
Här kommer dem:


Mina fina tulpaner som har stått sig hur länge som helst =)



Och självklart ett kort på mig =)



Min ny inköpta orkidé som inte blommar än men så småningom så kommer den att göra det. Det är den dyraste blomman jag har köpt till mig själv men det tycker jag att jag är värld, har ju inte köpt något till mig själv sen innan jul så ibland måste man faktiskt få kosta på sig något =) Och den här gången blev det en Orkidé


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0