090726

Äntligen börjar jag komma ifatt med sömnen igen. Har inte sovit bra de senaste dagarna men idag äntligen gick det och sova =)

Vi har börja riva vårat badrum nu. Så mitt hem är just nu en stor byggarbetsplats känns det som och från och med idag kan jag inte duscha hemma. Imorrn har jag inte heller någon toalett. Får se hur det går eller om jag flyttar till pappa tillfälligt vi får se hur det blir med den saken för det är inte så kul att gå ner till källaren varje gång man behöver gå på toaletten.

Annars har det varit lugt. Har ju jobbat natt så det har inte hänt så mycket.

Joo, en sak till har hänt. Våran tv har gått sönder så igår blev vi tvugna att åka och köpa en ny. Det blev inte billigt men bra blrv det.

Nu är det slappa i soffan som gäller medan henka river badrummet. Sen ska jag med styra lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0