090731

Då var det fredag igen och inte vet jag vart tiden har tagit vägen direkt.

Idag fick vi reda på att Henkas syster har fått en lite pojke, guu så roligt. Så nu är Henka morbror =).

Dagen hade jag tänkt städa men eftersom pappa inte riktigt godkände riviningen och rörmokaren ska komma hit idag så känns det lite onödigt. Så det bfår bli efter helgen, idag tänker jag iallafall lägga mig i soffan och läsa min bok ¨=)

Chefen ringde och frågade om jag kunde tänka mig och jobba natten till måndag med och jag sa självklart ja. Så nu blir det semester på måndag morgon istället för söndag mend et gör inte så mycket, får ju lite mera pengar bara.

Så inatt blir det att jobba =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0