Forts...

Då har man varit hemma en stund sen man slutade träna. Börjar verkligen få tillbaka fotbollssuget nu när allt är seriöst. Känns bra det. Man liksom längtar till varje träning även fast jag innan kan känna att nae, idag skulle det vara skönt att stanna hemma och ligga på soffan hela kvällen men när man väl har tagit sig dit känns allt så bra och då har man glömt bort soffan för ett tag. Måste säga att man verkligen har hamnat i ett positivt gäng som peppar alla. Fick även reda på att Hageby inte kommer att ha något lag till nästa säsong så det känns bra att man har bytt.

Nu har man äntligen pluggat färdigt allt vad mikroorganismer innebär typ känns det som.. Så nu laddar vi för basgrupp imorrn och föreläsning om cellens metabolism. Har totalt glömt det från skolan så ska kika lite i anteckningarna från gymnasiet så man är lite uppdaterad iallafall. Imorrn lär det vara plugg för hela slanten om jag inte tror fel för på onsdag ska jag försöka att inte plugga alls då jag hade tänkt att förbereda lite till advent dvs. baka lite lussebullar, tvätta fönster, storhandla och lite smått och gott. Och på fredag åker adventljusstakarna och mina stjärnor upp i fönstren och kanske lite tomtar med. I år ska vi införskaffa oss en plastgrann då jag är så himla trött på allt barr som blir när grannen ska ut i lägenheten, det är inte så lätt att ta ut den genom föstret för nu måste vi släppa den genom hela lägenheten och jag vill lova att det är barr överallt i flera veckor efter sen.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorrn...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0