100108

Varför ska folk hela tiden ringa fel? Den senaste veckan tror jag tre eller fyra personer har ringt fel. Jaja tur iallafall att dom inte har väckt mig när jag sovit.

Inatt så jobbade jag, synd bara att jag va så himla trött men med lite pasians så gick det vägen.
Igår var även första dagen i skolan igen, vi hade resurs och sedan så hade vi våran sista basgrupp för den här terminen. Och jag stannade kvar i skolan och pluggade lite eftersom jag visste hur det skulle bli när jag kom hem. Så nu är jag en bit närmare tentan iallfall.
Fick även reda på att den praktiska tentan är på tisdag med så då har man en extra dag till den och plugga.

Kollade tidningen förut och imorrn ska det bli -18 grader och vi som ska träna ute med fotbollen, det lär det ju inte bli något av, inte för mig iallafall. Men lite brottning imorrn iallafall blir det.

Tackade även ja till att jobba på söndag med. Behöver ju lite pengar nu eftersom vi ska i väg sedan i maj till Göteborg. Det här året kanske man kan ha med sig lite pengar ner så man kan shoppa lite nya sommarkläder. Sedan funderar vi ju även på att lägga om golvet i hallen med. Har funderat på om man skulle riva ut garderoben och köpa en ny med den inredningen man vill ha och som inte är lika stor. Hittade även en jätte smart hatthylla i en tidning på jobbet med. VI får se hur det blir med allt dfet här. Man kan ju alltid drömma men golvet kommer garanterat bli omlagt till klinkers med golvvärme. Önskar man redan hade det då det skulle behövas när det är en massa snö ute..

Nu ska jag ställa mig och steka lite pannkakor.. Sedan väntar böckerna på mig igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0