101118

Då har förkylningen i halsen blivit värre. Men tur vad så hjälper det me dlite Mollipect =)..

Har precis avklarat 1 av 5 nätter. Och nae jag är inte galen. De två första nätterna är bara kortnätter det vill säga 02:00 till 07:00 vilket är ev väldigt konstig tid men riktigt skönt faktiskt. Synd är det om Henka som får gå upp i natt och skjutsa mig för spårvagnar går det int eoch jag sätter mig inte på en cykel mitt i natten. Räcker allt med att gå mellan bilen och porten när vi jobbar.

Min Sjukhus diet går riktigt bra faktikt trots att jag inte riktigt har följt den. Men de sista dagarna nu är det järnet med den. Kanske blir en sådan kur till sen innan jul vi får väl se.

Snart är det advent guu vad jag längtar tills dess.. En julstjärna är redan uppsatt i fönstret var ju tvungen att se hur den blev och så orkade jag inte plocka ned den igen. Och Amaryllisarna börjar sakta men säkert blomma bakom gardinen så de blir nog fina till advent =).Nu längtar jag till lönen så man kan fixa resten och alla julklappar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0