111221

Alla julklappade är inhandlade så himla skönt att vara klar med dem.
Nu ska bara majoriteten av den slåss in med och det lär bli ett heldagsprojekt.

Nu är diskmaskinen äntligen på plats och jag har passat på och gjort lite fint i köket med.
Jag är grymt sugen på att måla om luckorna i köket i vitt och byta knoppar och kanske sätta kakel men det kanske det inte är värt..??
Beror ju lite på när vi har tänkt göra om köket.

Var idag och provade arbetskläder med. Så nu är klart inför den 2/1-12 då jag börjar arbeta som fast anställd på Timmermannens äldreboende.

Idag fortsätter jag med mitt julgodis pyssel här hemma.
Och ska koka en omgång kola åt hjärtat med..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0