120102

Underbart nyår med supergod tre rätters middag:
Förrätt kräftsoppa
Huvudrätt oxfilé, mos med parmesan och persilja, rödvinssås och örtsås
Efterrätt choklad mousse med fruktsallad

Och självklart mycket trevligt sällskap...
Tack Kalle & Anna

Vaknade upp med halsbränna och ett konstaterande av att jag blivit genomföryld. Vilken lyckad start på detta år. Första delen av dygnet spenderades i ett varsitt soffhörn med wordfued spelade i väntan på att bli körklar..

Sedan till syster som fyllde 18 för att fira henne.. Skit vad den lilla skitungen har blivit stor. Känns som om det inte var så länge sedan hon och jag hade våra fajter hemma om de värse saker...

I väntan på maten kom febern påsmygandes. Så det blev hem och bädda ned sig i soffan.

Halvjobbig natt med svettningar och för att i nästa sekund hacka tänder av köld. Vaknade alldeles för tidigt men är äntligen av med febern.

Idag stundar första dagen på min nya tjänst..

Men innan det är dags för jobb ska jag pimpla te och nässpray och hålla tummarna för att febern inte tänker hitta tillbaka igen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0