120104

Sista natten är gjord för denna gång. Nu väntas två lediga dagar innan man kör helgen. Konstaterade hur konstigt det känns att jobba en hel helg, det har jag ju bara gjort en gång på sex veckor förut. Men betydligt bättre att jobba hela helger än halvhelger.

Fortfarande totalt genomförkyld. Är så himla typiskt bara för att man har bestämt sig för att man ska vara duktig och gå ned i vikt. Det blir liksom ett stort hinder på vägen. Men jag traskar på med mina shaker nu och är inne på dag 3. Allt går över förväntan. Känns bara lite tråkigt att stå och göra mat till Henka men att man själv inte ska äta den. Men så kan det vara.

Vill ni följa resan så kolla in www.smopargrisen.blogg.se
Och ni får jättegärna peppa mig ordentligt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0