120730

Igår kväll fick jag för mig en jätte bra idé
Så idag kom jag äntligen iväg till svampskogen och det blev ca 8 liter kantareller, fick dock lite hjälp av Marie att plocka men det blev en hel del.
Även lite blåbär hittade ner i hinken. Dock tycker jag det är så tråkigt att plocka blåbär men skulle vilja plocka massviss och frysa in.
 
Idag kom även en del av de parfymer jag beställde hem. Så nu har jag lite och välja på :)
Väntar bara på en leverans till så är alla hemma.
Henka fick ju också en som han brukar använda så han fick lite att välja på med.
 
Och idag är det jobbarvecka igen efter en hel veckas ledigt.
Men det ska bara jobbas en vecka sen är jag ledig igen och förhoppningsviss är Henka ledig då med .)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0