...

Huvudvärken kommer och går.
Började frysa men det var dags för måltid och jag gjorde mig lite kycklingsoppa. Måste säga att den klart är godast av sopparna. Kryddadeden med lite curry, svartpeppar och vitlök så blev den ännu godare..
 
Nu kommer den riktigt stora utmaningen. Jag ska försöka att hålla mig "mätt" i 10 timmar på jobbet. Har dock en shake kvar att ta som tur är.
 
Funderar på om man ska ta med sig en bars och klippa ned den i bitar och ta någon bit när hungern börjar ta ut sitt rätt jag. Inatt som var gick det kanon och var inget hungrig alls.
 
Däremot är det förjävligt att få i sig 3 liter vatten men klarar det nätt och jämt igår.


Kommentarer
Maria

Kände man så föreslog mon slqnlacoach att man kunde dela påsarna och äta mindre vid fler tillfällen, litet tips bara ;-)

2013-01-06 @ 19:39:37
URL: http://motennydag.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0