Nytt år, nya möjligheter!

Då har 2013 tagit sin början och lika så som förra året har jag bestämt mig för att minska mina kilon. Förra gången lyckades jag inte men denna gång ska jag lyckas.
Jag gick förra året på nurtilett 3 veckor och började med LCHF men av någon anledning kom jag av mig.
 
Men nu är det dags igen och jag provar denna gång den svenka meoden SLANKA.
 
 
Det jag läst om detta är det mycket bättre än de man köper i butiken då detta även tydligen används på ett sjukhus i sverige.
 
Så den 5/1 startar jag..
 
Följ min resa


Kommentarer
Maria

Vad spännande att få hänga med dig här på din resa, ska du gå ner mycket?
Jag skulle börjat med slanka maxi den 1/1 men så kom livet och en op ivägen så kanske imorgon eller på tisdag kör jag själv igång
Heja oss :-)

Svar: Jaa en hel del faktiskt. Drömmen är 35kg men målet nu är 20kg till att börja med sen får vi se hur det går...
Becka

2013-01-06 @ 19:36:36
URL: http://motennydag.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0