Massa jobb

Det var ett riktigt roligt arbetspass igår... Folk skulle nog tro att vi är galna om de ¨får reda på vad vi sysslar med... HAHAHAHA men kul hade vi iallafall i går kväll...

Nu har man fått en hel del tider tom början av november... Det känns skönt det... Hoppas bara att man får lite mera tider men som sagt alla kanske inte har lagt in om ledigheter men det är visst en som är halv utskrivning så kanske får lite tider av henne förhoppningsviss.. Men det är sånt som märks sen får man ju hoppas på att någon är sjuk med så man får hoppa in.. Ska ringa runt lite imorrn tänkte jag, orkade inte det idag...

Idag har man varit riktigt effektiv och röjt en hel del i skåp och slängt allt onödigt... fast nu har jag gett upp för idag och satt mig framför datorn istället... det blir att laga mat snart med.. PYTTIPANNA.. mums så gott...
Och vilka goda saltgurker vi fick igår då... Hemmainlagda... MUMS! =)=)=)=)

Imorrn ska man väl komma iväg och träna, blev ju inget igår pga jobb men tränarna vet ju om att jag kan få rycka in lite då och då med bara någon timmes varsel...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0