Lördag...

Natten var jobbig och sova eftersom jag hade jobbat natt dagen innan och sedan sovit halva dagen, vaknade typ varje timma. sen var det dags och gå upp för sova var inte det lättaste.. Tog det lugt och inväntade på att ida skulle ringa. Vi tog oss en sväng förbi bauhaus, k-ruta, maxi och coop, inte mycket vettigt handlat för min del.. sen bar det iväg hem och slänga i sig lite mat sedan bar det åt till mammasen där jag spenderade en del av kvällen eftersom min sambo har varit i stockholm på innebandy och ny sitter han och har det trevligt på å.cafet i sörping utan mig *snyft*.. Såg på körslaget med mamma och käkade lite mat.. trevligt att träffa mor min ibland..

Blir väl och lägga sig om en stund om man ska upp i morgon bitti och spela fotboll om jag inte blir dålig av en tarmsjukdom som går på jobbet. känner att det börjar köra i magen lite. hoppas verkligen inte det.. vill verkligen spela.. nahe lägga sig i soffan ett tag och sedan lägga sig i sängen..

NATTI NATTI



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0