Helt slut

Jaa, nu är jag verkligen helt slut, har jobbat fyra dagar i rad nu och det ska bli skönt att vara ledig 2 dagar nu framöver.. Bäddade ner mig i soffan förut när jag kom hem från jobbet och sov en bra stund, kroppen behövde det.. Annars har jag inte gjort mycket, såg när susanna kallur åkte ur os, synd tycker jag men men.. Ska väl ta och göra lite nytta om jag orkar, känns som om man inte orkar något, kanske ska ta sig en bok och läsa istället..

Läste ut "underbar och älskad av alla" - Martina Haag.... Var väl inte världens bästa bok direkt med den var helt okej och läsa, se vilken bok man ska läsa nu då antingen en memoar eller deckare få fundera, måste börja läsa mera för det är inte så långt kvar tills det är dags för bokrea igen, typ ett halvår bara och jag har inte ens läst hälften av böckerna jag köpte...

Ikväll ska jag ge mig ut på promenad i sörping troligtviss, beror på om jag får plats i bilen dit för henka ska träna och då är det ett upperligt tillfälle för mig att röra lite på fläsket nu när jag börjar gå ner i vikt med så är det lika bra att fortsätta. Gått ner 3 kg på fyra veckor så de är på väg och ännu mer ska det bli har jag bestämt men då måste jag äta mer ordentligt, måste verkligen laga två mål mat som jag har gjort nu ett tag och inte skita i det för då går det åt skogen igen..

Behöver rensa mina tankar lite, har under den senaste tiden haft massviss med tankar som har gjort mig på dåligt humör, för mig är de jobbiga men andra tycker det är normalt men alal tycker olika. Ska försöka att hela tiden tänka på mig i första hand vilket jag inte alltid gör men det skulle jag behöva, tror att jag kommer må mycket bättre då.

Satt och funderade på hur vi ska göra i badrummet, vilket kakel vi ska ha och så men det är verkligen jättesvårt att bestämma sig för snart är det dags att ta tag i det med efter tapetseringen och eftersom det inte blev något nytt kök så har jag köpt nya handtag till dörrarna som jag håller på och sätter dit med det tar id för mig att göra det, kommer hela tiden saker ivägen..

Nu ska ja gå och spana in vad jag har i frysen och vad jag ska göra för mat idag, sen ska jag lägga mig med en ny bok..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0