Snart...

Snart är sovrummet klart, guu vad skönt det ska bli, älsklingen håller på och lägger golvet just nu, det är inte alls mycket kvar så inatt blir det att sova i sovrummet förhoppningsviss. Det blir sjukt snyggt får lägga upp bilder sen hur det blir för er som är nyfikna. Själv ska jag snart börja röja i köket, storstädning i köket är vad det blir, det ska skrubbas från golv till tak och slänga det som aldrig används i köket. Ska även åka en sväng till far min och sätta upp hans gardiner som har legat är vet inte hur länge men det är lika bra att göra det så man blir av med det också.. Ikväll blir det bara att njuta av allt som blivit gjort kanske tar oss en promenad eller något om vädret tillåter det..

Imorrn ska jag börja träna har jag bestämt mig för i gymet i källaren, behöver bli några kilo lättare. Får se hur duktig jag är på att hålla det, ska ju gå upp tidigt imorrn och tvätta så då är det lika bra att passa på. Sen på tisdag är det fotbollsträning som gäller så då får man röra på sig lite då med.

Nu ska jag gå och göra lite nytta... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0